TOP ACCESSORIS, collarets // TOP ACCESORIOS, collares

En el post d'avui us porto nova secció, TOP ACCESSORIS. És una secció en la qual vull publicar els accessoris d'última moda :)
Espero que us agradi.

Comencem amb els collarets. Com ja haureu observat en totes les tendes hi ha un munt de tipus de collarets rígids, estilo coll de camisa, amb flecos i puentes, amb un toc ètnic, gargantilles… Per a tots els gustos i estils!!






Aquestes són les últimes tendències que tenim en collarets. No obstant això no cal que t'agradin o et vagin amb el teu estil tots, però segura que si que trobes un al teu gust.

Les gargantilles poden molestar, però per a això existeixen els de flecos o puntes que no van tan agarrats al coll. O pot ser que no et vegis amb un estilo camisa, sempre pots recórrer a els mes finits com els dels mussols.

Amb quin et quedaries?

Imatges: Blanco, Mango, Zara i Straivarius.

Ánim que ja estem acabant la setmana :)

Glenda.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

En el post de hoy os traigo nueva sección, TOP ACCESORIOS. Es una sección en la que quiero publicar los accesorios de última moda J
Espero que os guste.
Empezamos con los collares. Como ya habréis observado en todas las tiendas hay un montón de tipos de collares rígidos, estilo cuello de camisa, con flecos y picos, con un toque étnico, gargantillas… Para todos los gustos y estilos!!




Estas son las últimas tendencias que tenemos en collares. No obstante no es preciso que te gusten o te vayan con tu estilo todos, pero segura que si que encuentras uno a tu gusto.
Las gargantillas pueden molestar, pero para ello existen los de flecos o puntas que no van tan agarrados al cuello. O puede que no te veas con uno estilo camisa, siempre puedes recurrir a los mas finitos como los búhos.
 ¿Con cuál te quedarías?
Imágenes: Blanco, Mango,Zara i Stradivarius.

Animo que ya estamos terminando la semana :)
Glenda.





1 comentarios:

  1. Hola,
    muchas gracias por visitar y seguir mi blog. Yo tb te sigo
    Un besito
    Pat
    nudeandchic

    ResponderEliminar

 

Mis momentos Instagram

Mis tweets

Mi FAN PAGE Glenda Estilista