Torne de nou amb molta il.lusió // Vuelvo de nuevo con mucha ilusión

Hola a tots de nou, després d'estar diversos mesos amb el blog i la fanpage de facebook Glenda Estilista, "de vacances" per dir-ho d'alguna manera... Torne amb molta il·lusió a reprendre tot aquest món de bloggers, moda i molt mes! I torne amb alguns canvis, com ja haureu pogut observar ara sóc Glenda Estilista, he decidit canviar el nom i la imatge fent referència a la frase de Coco Chanel: " La senzillesa és la clau de l'elegància"
Així és com em resumixc jo mateixa, SENZILLA. Espere així transmetre-ho en les meves publicacions i a poder ser arribar amb elles a aquestes persones que tenen una il·lusió de vida, siga el que siga, s'animen a compartir-ho i puguen ser útils per a altres persones. I, perquè això? Voreu, porte ja un temps seguint a vari@s bloggers, m'encanta tot aquest món i no veia el moment en el qual començar a endinsar-me en ell, després d'estar diversos mesos investigant em tire del vaixell i començe. 
Sóc perruquera i assessora d'imatge personal, em torna boja la moda i tot el que ella comporta i, perquè no compartir-ho?
doncs per això animo a tota aquesta gent que li apassiona viure del que li agrada fer al fet que comparteixca la seva experiència, així com ho vaig a fer jo. 

Aquest projecte té tota la meva il·lusió posada en ell i com ja vaig dir és sense ánim de lucre i espere que ningú se senta ofès amb les meves opinions.

Podeu seguirme també a Twitter @glendaestilista


Un petó molt gran i a somriure! 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hola a todos de nuevo, después de estar varios meses con el blog y la fanpage de facebook Glenda Estilista, "de vacaciones" por decirlo de alguna manera... Vuelvo con mucha ilusión a retomar todo este mundo de bloggers, moda y mucho mas! Y vuelvo con algunos cambios, como ya habréis podido observar ahora soy Glenda Estilista, he decidido cambiar el nombre y la imagen haciendo referencia a la frase de Coco Chanel: " La sencillez es la clave de la elegancia"
Así es como me resumo yo misma, SENCILLA. Espero así transmitirlo en mis publicaciones y a poder ser llegar con ellas a esas personas que tienen una ilusión de vida, sea cual sea, se animen a compartirlo y puedan ser útiles para otras personas. ¿Y, porque esto? Veréis, llevo ya un tiempo siguiendo a vari@s bloggers, me encanta todo este mundo y no veía el momento en el que empezar a adentrarme en él, después de estar varios meses investigando me tiro del barco y empiezo. 
Soy peluquera y asesora de imagen personal, me vuelve loca la moda y todo lo que ella conlleva y, ¿porque no compartirlo?
pues por ello animo a toda esa gente que le apasiona vivir de lo que le gusta hacer a que comparta su experiencia, así como lo voy a hacer yo.

Este proyecto tiene toda mi ilusión puesta en él y como ya dije es sin ánimo de lucro y  espero que nadie se sienta ofendido con mis opiniones.

Podéis seguirme también  en Twitter @glendaestilista



Un beso muy grande y a sonreír! 




0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Mis momentos Instagram

Mis tweets

Mi FAN PAGE Glenda Estilista