Banys de sals, un regal per a la teua pell

La fricció amb sals marines és un tractament que convé realitzar una o dos vegades al mes per a estimular les funcions de la pell i per a desintoxicar. Esta practica esta particularment indicada per a aquelles persones que tenen dificultat per a suar i per a els que patixen una circulació deficient en les mans i en els peus. No és aconsellable en persones diabètiques i les cardiopátiques.
La millor forma per a posar-la en practica és assentar-se en la banyera i després de prendre una quantitat de sal prèviament banyada en aigua, fregar-se (començant pels peus) amb moviments circulatoris des de baix cap amunt, passant pels turmells i les cames.
Després de les cames arriba el torn dels braços i l'esquena (millor si es compta amb l'ajuda d'una altra persona) , per a concloure amb l'abdomen i el pit, evitant la zona dels sins. El tractament es completa amb una dutxa tèbia i el descans en llit. És normal que es produïsca una abundant sudoració, fenomen que anira disminuint a mesura que la pell torne a recobrar el seu ritme i la seua funció.

Espere que vos servixca de consell.
Una salutació, Glenda.


-------------------------------------------------------------------------------


La fricción con sales marinas es un tratamiento que conviene realizar una o dos veces al mes para estimular las funciones de la piel y para desintoxicar. Esta practica esta particularmente indicada para aquellas personas que tienen dificultad para sudar y para quines padecen una circulación deficiente en las manos y en los pies. No es aconsejable en personas diabéticas y las cardiopáticas.
La mejor forma para ponerla en practica es sentarse en la bañera y después de tomar una cantidad de sal previamente humedecida, frotarse (empezando por los pies) con movimientos circulatorios desde abajo hacia arriba, pasando por los tobillos y las piernas.
Después de las piernas llega el turno de los brazos y la espalda (mejor si se cuenta con la ayuda de otra persona), para concluir con el abdomen y el pecho, evitando la zona de los senos.
El tratamiento se completa con una ducha tibia y el descanso en cama. Es normal que se produzca una abundante sudoración, fenómeno que ira disminuyendo a medida que la piel vuelva a recobrar su ritmo y su función.


Espero os sirva de consejo.
Un saludo, Glenda.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Mis momentos Instagram

Mis tweets

Mi FAN PAGE Glenda Estilista