TRUCS DE BELLESA/TRUCOS DE BELLEZA

Després d’unes llargues vacacions, torne amb mes ganes que mai de posar-me a treballar de valent per a escriure sobre moda, perruqueria, assessoria, maquillatge... i molts temes mes!!

Arranquem fort i en esta entrada vos vaig a parlar sobre TRUCS DE BELLESA!!
Comencem!!!!
Sabieu que?
El perfum millora el teu anime. El 75% de les nostres emocions estan provocades per les olors. Cada ingredient del perfum estimula el celebre i afavorix l’alliberament d’hormones plaents (endorfinas) que reduïxen l’estrés i milloren l’humor.

Perfiladors sempre perfectes!!
La composició dels llapis d’ulls o perfiladors de llavis fa difícil a vegades que se’ls puga traure punta, ja que la mina s’ablanix i es trenca dins del maquineta de fer punta. Per a evitar-ho, guarda el perfilador uns minuts en el frigorífic perquè les ceres que ho formen s’endurisquen. La punta quedarà intacta i podràs esmolar-la fàcilment.

Fora groc!!
UNGLES UNIFORMES I RUBORITZADES.
El fum del tabac i la composició d’alguns autobronzejadors i laques d’ungles són els principals responsables de l’antiestètic color groguenc de les ungles. Per a evitar-ho, procura no fumar o deixar el cigarro sempre que pugues en el cendrer, no entre els dits. En el cas de l’autobronzejador, aplica-ho amb una esponja. Quan acabes, frega’t bé les mans amb un exfoliant i aclarix. D’altra banda, els esmalts no et deixaran les ungles tacades si apliques abans una base protectora transparent.

Estos són uns dels consells que he trobat mes interessants de la revista “Clara”, en breu tindrem mes!! I si teniu l’oportunitat de llegir esta revista vos la recomane, és una passada.

Una salutació, Glenda.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Después de unas largas vacaciones, vuelvo con mas ganas que nunca de ponerme a trabajar duro para escribir sobre moda, peluquería, asesoría, maquillaje... y muchos temas mas!!

Arrancamos fuerte y en esta entrada os voy a hablar sobre TRUCOS DE BELLEZA!!
Epezamosss!!!!
¿Sabía que?
El perfume mejora tu animo. El 75% de nuestras emociones están provocadas por los olores. Cada ingrediente del perfume estimula el celebro y favorece la liberación de hormonas placenteras (endorfinas) que reducen el estrés y mejoran el humor.

Perfiladores siempre perfectos!!
La composición de los lapices de ojos o perfiladores de labios hace difícil a veces que se les pueda sacar punta, ya que la mina se ablanda y se rompe dentro del sacapuntas. Para evitarlo, guarda el perfilador unos minutos en el frigorífico para que las ceras que lo forman se endurezcan. La punta quedará intacta y podrás afilarla fácilmente.

Fuera amarillo!!
UÑAS UNIFORMES Y SONROSADAS.
El humo del tabaco y la composición de algunos autobronceadores y lacas de uñas son los principales responsables del antiestético color amarillento de las uñas. Para evitarlo, procura no fumar o dejar el cigarro siempre que puedas en el cenicero, no entre los dedos. En el caso del autobronceador, aplícalo con una esponja. Cuando acabes, frótate bien las manos con un exfoliante y aclara. Por otro lado, los esmaltes no te dejarán las uñas manchadas si aplicas antes una base protectora transparente.

Estos son unos de los consejos que he encontrado mas interesantes de la revista “Clara”, en breve tendremos mas!! Y si tenéis la oportunidad de leer esta revista os la recomiendo, es una pasada.

Un saludo, Glenda.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Mis momentos Instagram

Mis tweets

Mi FAN PAGE Glenda Estilista